Αέρας ανανέωσης με νέα προϊόντα για την άνοιξη και το καλοκαίρι

Δυναμική εκκίνηση, με αέρα ανανέωσης, καινοτομίας και πρωτοπορίας πραγματοποίησε για τη νέα χρονιά η Power Health δείχνοντας αποφασισμένη να μπει σε νέα τροχιά ανάπτυξης και εξέλιξης. Η κορυφαία ελληνική εταιρεία συμπληρωμάτων υγείας και διατροφής την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019 παρουσίασε τα νέα προϊόντα για την άνοιξη και το καλοκαίρι, καθώς και τη στρατηγική της η οποία συνεχίζει να αντανακλά την αποστολή της να προσφέρει μία καλύτερη ποιότητα ζωής στους καταναλωτές,
H παρουσίαση ξεκίνησε με δύο προϊόντα για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της αλλεργίας. Το Alerginal spray αποτελεί ένα ιατροτεχνολογικό προϊόν για την υποστηρικτική θεραπεία των συμπτωμάτων της αλλεργικής ρινίτιδας και το Alerginal capsules αποτελεί ένα συμπλήρωμα διατροφής το οποίο λειτουργεί αυτόνομα ή συνδυαστικά με το Alerginal spray.
Δεδομένου ότι οι δύο αυτές εποχές χαρακτηρίζονται για τη φροντίδα και τη βελτίωση της εμφάνισης, το Fit & Lean αποτελεί ένα διπλό προϊόν για την ενίσχυση του μεταβολισμού και την καύση του λίπους, το οποίο απευθύνεται σε δραστήριους ανθρώπους που συνδυάζουν έξυπνα την άσκηση με την ισορροπημένη διατροφή για πιο γρήγορα και άμεσα αποτελέσματα.
Η στροφή στην άσκηση και η σημασία της αθλητικής διατροφής αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία της σειράς Sports Series, η οποία περιλαμβάνει προϊόντα για πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την προπόνηση, ένα προϊόν για την καύση του λίπους, καθώς και μπάρες. Η Sport Series είναι μία ασφαλής και «καθαρή» σειρά και πληροί τις υψηλότερες προδιαγραφές ποιότητας, ασφάλειας και αποτελεσματικότητας, έχουν φυσικές γεύσεις και αποτελούν Clean label συνθέσεις χωρίς γλουτένη, συντηρητικά, τεχνητά χρώματα.
Δύο προϊόντα της νέας σειράς Drink it που αποτελείται από συμπληρώματα διατροφής σε μορφή shot έρχονται να εμπλουτίσουν τη γκάμα της εταιρείας. Το Drink it HungOVR shot αποτελεί ένα πρωτοποριακό και ταυτόχρονα καινοτόμο προϊόν για την ανακούφιση των συμπτωμάτων του hangover και το Drink it NRGY shot το οποίο προσφέρει γερή δόση ενέργειας σε μία μονοδόση.
Επίσης, παρουσιάστηκαν τα προϊόντα του τμήματος PNP, που συνεχίζει τη δική του επιτυχημένη διαδρομή στο χώρο του φαρμακείου, εκπροσωπώντας αναγνωρισμένους και καταξιωμένους οίκους του εξωτερικού.
Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με τη στρατηγική που αφορά το Digital Marketing και το Trade Marketing δύο τμήματα που ενισχύουν την επικοινωνία της εταιρείας στα social media και το φυσικό σημείο αντίστοιχα, με ενέργειες, παροχές και υπηρεσίες που ισχυροποιούν τη σχέση της με το ελληνικό φαρμακείο και τον καταναλωτή. Επίσης, έμφαση δόθηκε στις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει το e-commerce μέσα από προωθητικές ενέργειες και στοχευμένες καμπάνιες, οι οποίες αποδεικνύονται ιδιαίτερα καρποφόρες για την εταιρεία και το ελληνικό φαρμακείο δημιουργώντας ικανοποιημένους καταναλωτές που είναι και ο βασικός στόχος.