Οι φυσικές εναλλακτικές λύσεις υγείας ως μέσο πρόληψης και αντιμετώπισης

exofilo_prosyfape

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολούθησαν τα μέλη του δικτύου Green Pharmacy του ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ την εκπαιδευτική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 18 και 20 Μαρτίου 2019, στις κεντρικές εγκαταστάσεις του ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ. Η εκπαιδευτική εκδήλωση είχε τίτλο «Μη Φαρμακευτικά Μέσα Υποστήριξης Της Υγείας Των Μυών & Των Αρθρώσεων».

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την Power Health, την κορυφαία ελληνική εταιρεία φυσικών συμπληρωμάτων υγείας και διατροφής, η οποία συμμετείχε με δική της ομιλία με τίτλο: Πρόληψη και φροντίδα για τους ασθενείς με Αρθροπάθειες: «Εναλλακτικές Φυσικές Λύσεις στο φαρμακείο» και εισηγήτρια την κα Πηγή Αθανασίου, Scientific Affairs Manager του επιστημονικού τμήματος της εταιρείας.

Η ομιλία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας της Power Health με τον Προμηθευτικό Συνεταιρισμό Φαρμακοποιών Αττικής (ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ) και εντάσσεται στις εκπαιδευτικές ενέργειες της Vitamins Academy, της πρώτης Ακαδημίας βιταμινών στην Ελλάδα.

Με στόχο την ανάδειξη του ρόλου του φαρμακοποιού και τη συμμετοχή του στην πρόληψη και έγκαιρη αντιμετώπιση παθήσεων, τα μέλη του δικτύου Green Pharmacy του ομίλου ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όλα τα σύγχρονα δεδομένα που αφορούν τις αρθροπάθειες, καθώς και τις εναλλακτικές φυσικές λύσεις που μπορούν να προταθούν στους ασθενείς μέσα από το φαρμακείο.

Ως εναλλακτικές φυσικές λύσεις από το φαρμακείο αναφέρθηκαν τα συμπληρώματα διατροφής Arthrosis, Arthrosis Fast και Curculive, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην καινοτόμο τεχνολογία και αποτελεσματικότητα που συνοδεύει τα συστατικά τους.

prosyfape2

Η εκδήλωση με θέμα «Μη φαρμακευτικά μέσα υποστήριξης της υγείας των μυών και των αρθρώσεων» αποδείχθηκε παραπάνω από ενδιαφέρουσα, αφού οι συμμετέχοντες, στην αξιολόγηση που ακολούθησε, δήλωσαν σε ποσοστό 98,3% ικανοποιημένοι έως πολύ ικανοποιημένοι από το σύνολό της.

Τέλος, αξίζει  να σημειωθεί ότι η εν λόγω εκπαίδευση θεωρήθηκε ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες του φαρμακείου κατά 96,6%, ενώ όλοι οι παρευρισκόμενοι (ποσοστό 100%) δήλωσαν ότι ήταν κατανοητή και έχει πρακτική εφαρμογή στον πελάτη.

TAGS: