Η Power Health στην παγκόσμια έκθεση Vitafoods

Η Power Health, με αφορμή τη συμμετοχή της στην κορυφαία εμπορική έκθεση Vitafoods, θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά όλους εσάς που επισκεφθήκατε το περίπτερό της και την τιμήσατε με την παρουσία σας. Η ανταπόκρισή σας αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση στο όραμά μας να επενδύσουμε στην εξωστρέφεια αντιπροσωπεύοντας επάξια την ελληνική επιχειρηματικότητα και καινοτομία.
Η έκθεση που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στη Γενεύη και αποτελεί κομβικό σημείο συνάντησης εταιρειών, παραγωγών και εκπροσώπων του κλάδου των Σ.Δ. είναι το καλύτερο εφαλτήριο ανάπτυξης και εξέλιξης για την Power Health, την πρώτη ελληνική εταιρεία φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής για την υγεία και το ευ ζην.
Αποστολή μας εδώ και 34 χρόνια να προσφέρουμε ένα καλύτερο τρόπο ζωής, μέσα από υψηλής ποιότητας προϊόντα υγείας. Αξιοποιούμε τη σοφία και τη δύναμη της φύσης και με σύμμαχο την επιστήμη είμαστε δίπλα στο σύγχρονο καταναλωτή με καινοτόμες συνθέσεις, και μάλιστα σε διεθνές επίπεδο, που δημιουργεί το άρτια καταρτισμένο Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης. Αυτός είναι και ο λόγος που μας δίνει τη δυνατότητα να επεκταθούμε στις διεθνείς αγορές επενδύοντας στους τρεις άξονες ανάπτυξής μας, την εξωστρέφεια, την καινοτομία και την ποιότητα.
Ο Exports Manager της εταιρείας μας, κος Διομήδης Θεοχαρόπουλος, μας δίνει μέσα από μία σύντομη συνέντευξη τα highlights από την παρουσία μίας ελληνικής εταιρίας σε μία παγκόσμια έκθεση:
- Κε Θεοχαρόπουλε, μετά και την ολοκλήρωση της Vitafoods ποια θα λέγατε ότι είναι τα παγκόσμια trends στον τομέα των συμπληρωμάτων διατροφής;
Δ.Θ.:
Προϊοντικά trends:
- Φόρμουλες για την υγεία της καρδιάς και του πεπτικού συστήματος
- Νέα κατηγορία Healthy Ageing
- Προϊόντα υγιεινής διατροφής με πρωτεϊνική βάση
Στην Power Health ακολουθούμε τα trends με καινοτόμες Συνεργιστικές Φόρμουλες καθώς για την καρδιά προτείνουμε τα:
- Platinum Omega 3 για την προστασία της καρδιάς
- Platinum Omega 3,6,9 για τη μείωση των τριγλυκεριδίων
- Platinum Cholestolen για την εξισορρόπηση των επιπέδων χοληστερίνης
- Platinum Q10 για τις ισχυρές αντιοξειδωτικές του ιδιότητες
Όσον αφορά τη φροντίδα του πεπτικού συστήματος θα αναφέρω το Probiozen της σειράς Platinum Range, και φυσικά, τα αναβράζοντα δισκία με Μαστίχα Χίου, και τη Μαστίχα Χίου Extra σε υδατοδιαλυόμενη μορφή, δύο εξαιρετικά προϊόντα για τη φροντίδα του πεπτικού, τα οποία αποτελούν παγκόσμιες καινοτομίες της εταιρείας μας.
Η Healthy Ageing είναι μία νέα κατηγορία στην Ελλάδα, την οποία ανοίξαμε στα τέλη του 2017 με το Φυσικό Συμπλήρωμα Διατροφής «Olistel». Είναι ένα καινοτόμο προϊόν το οποίο προσφέρει ολιστική φροντίδα σε όλες τις λειτουργίες του οργανισμού. Στην ουσία, έρχεται να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες μετά τα 50 και να αντιμετωπίσει τη φθορά που δημιουργεί το πέρασμα του χρόνου. Αφορά μία κατηγορία πολυπληθή, η οποία εργάζεται εντατικά με προοπτική να επεκτείνει χρονικά τη δραστηριότητά της πολύ περισσότερο σε σχέση με τις παλαιότερες γενιές. Οι ανάγκες της ομάδας αυτής, γυναίκες και άνδρες, έχουν μία ιδιαίτερα απαιτητική καθημερινότητα. Πρόκειται για τη «νέα γενιά ενηλίκων», δηλαδή ατόμων που ενώ η ηλικία έχει προχωρήσει, παραμένουν μάχιμοι έχοντας αυξημένες υποχρεώσεις, πνευματικές και σωματικές δραστηριότητες. Εδώ πρέπει να επισημάνω πως στην Ελλάδα, ο πληθυσμός ατόμων άνω των 65 ετών θα φτάσει το 50% έως το 2050. Το trend αυτό παρατηρείται και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δεδομένου ότι οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο σε πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές, η σειρά Healthy & Tasty ανταποκρίνεται σε αυτήν την ανάγκη προσφέροντας μία ποικιλία από γευστικές προτάσεις σε σνακ και γεύματα για μεγάλους και παιδιά, υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, χαμηλή σε θερμιδική αξία, λιπαρά, σάκχαρα και υδατάνθρακες.
Ποιοτικά trends:
- Υγιεινός τρόπος ζωής, Πρόληψη – Θεραπεία
- Πιο απαιτητικοί καταναλωτές – εκπαίδευση
- Πιο αυστηρό κανονιστικό πλαίσιο
Δεδομένου ότι η στροφή σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής αποτελεί όχι μόνο ελληνική αλλά και παγκόσμια τάση, τα εναλλακτικά προϊόντα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινότητα τους. Στην Power Health αφουγκραζόμαστε την ανάγκη αυτή εδώ και 34 χρόνια, στην οποία και ανταποκρινόμαστε με όλο και πιο εξειδικευμένες συνθέσεις με στοχευμένη δράση, σε θέματα πρόληψης και θεραπείας καθημερινών προβλημάτων υγείας,
Οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και πιο φυσικούς τρόπους να είναι καλά στην καθημερινότητά τους. Στην Power Health απαντάμε σε αυτήν την πρόκληση με προϊόντα και υπηρεσίες. Συγκεκριμένα, επενδύουμε στο να προσφέρουμε την φύση στην πιο ποιοτική, καθαρή μορφή της. Και αυτό αποτελεί το δεύτερο άξονα ανάπτυξής μας. Δημιουργήσαμε τις πρώτες αναβράζουσες βιταμίνες με στέβια. Εστιάζουμε στην ανάπτυξη προϊόντων ‘’Clean Label’’, δηλαδή όλο και πιο φυσικά χωρίς πρόσθετα ή τεχνητά συντηρητικά, αλλά και προϊόντα για vegetarians και vegans, ένα ιδιαίτερο καταναλωτικό κοινό που δεν έχει πρόσβαση στα οφέλη που προσφέρουν τα συμπληρώματα διατροφής.
Εφαρμόζουμε αυστηρά το νομοθετικό, αλλά και ποιοτικό πλαίσιο, που αποτελεί τε δεύτερο άξονα ανάπτυξής μας και αποτελεί αδιαπραγμάτευτη δέσμευσή μας. Τα προϊόντα παρασκευάζονται με τις πιο εξελιγμένες πρακτικές και τεχνολογίες, σύμφωνα με τους ‘’Κανόνες Καλής Παραγωγής’’ (Good Manufacturing Practices), φέρουν διεθνείς πιστοποιήσεις ποιότητας και αριθμό γνωστοποίησης από τον Ε.Ο.Φ. Επίσης, περιέχουν επιλεγμένα φυσικά συστατικά βιολογικής καλλιέργειας με κλινικά αποδεδειγμένη δράση, ασφάλεια, αποτελεσματικότητα και φέρουν επίσημους ισχυρισμούς υγείας από την Eυρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA).
Σήμερα οι καταναλωτές ενημερώνονται, μαθαίνουν εκπαιδεύονται. Αυτό είναι πολύ θετικό, γιατί αποτελείς συνειδητή επιλογή τους. Γι’ αυτό επενδύσαμε στο να προσφέρουμε γνώση δημιουργώντας τη Vitamins Academy. Την πρώτη Ακαδημία Βιταμινών στην Ελλάδα πάνω στα συμπληρώματα διατροφής και με συμβουλές για έναν πιο φυσικό τρόπο ζωής σε application για smartphone και tablet.
- Θα μπορούσε η Ελλάδα να σταθεί επάξια στον σκληρό ανταγωνισμό;
Δ.Θ.: «Οι Ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου των Φυσικών Προϊόντων Διατροφής αλλά και γενικότερα που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των OTC (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ)* έχουν όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου να πετύχουν στο εξωτερικό. Εξάλλου, εάν παρατηρήσουμε την ανάπτυξη τους των τελευταίων ετών, βλέπουμε ότι το ποσοστό των εξαγωγικών δραστηριοτήτων στον τζίρο τους τρέχουν γρηγορότερα σε σχέση με τα αποτελέσματα που προέρχονται από την εγχώρια αγορά. Ενδεικτικά, η αγορά των Συμπληρωμάτων διατροφής – Βιταμινών έδειξε αυξητική τάση στην Ελλάδα με μία σωρευτική άνοδο της τάξεως των 80% από το 2012 έως το 2017. Αντίστοιχα, εκτιμάται ότι οι εξαγωγές των προϊόντων αυτών είχαν σωρευτική άνοδο 70% από το 2013 έως το 2017.
Στη Power Health, η Εξωστρέφεια είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης και ο στόχος μας είναι να αναδείξουμε την σημαντικότητα της Ελληνικής Φύσης για την Υγεία όλων μας στο εξωτερικό.
Κατά τη συμμετοχή μας στη Vitafoods, χαρήκαμε ιδιαίτερα με τον αυξημένο αριθμό Ελλήνων επισκεπτών αλλά και Εκθετών, οι οποίοι στρέφονται όλο ένα και περισσότερο προς την Εξωστρέφεια. Τα Ελληνικά προϊόντα μπορούν όχι μόνο να σταθούν στο ράφι των Φαρμακείων του εξωτερικού, αλλά και να διαπρέψουν!
*Μη Συνταγογραφούμενα Φάρμακα: Αναλγητικά, αναπνευστικό σύστημα (αντιβηχικά – αποσυμφορητικά) και βιταμίνες.
- Ποια είναι τα συγκριτικά κλαδικά πλεονεκτήματα της χώρας μας;
Δ.Θ.: «Θα μπορούσαμε εδώ να αναφέρουμε αρκετά πλεονεκτήματα, όμως θα σταθώ σε δύο απ’ αυτά:
Το πρώτο πλεονέκτημα είναι η Ελληνική Φύση και τα συστατικά που μας προσφέρει. Στην Power Health, αξιοποιούμε την Ελληνική Φύση έχοντας σαν όραμα να γίνουμε οι Πρεσβευτές της στο Εξωτερικό. Έτσι, δημιουργήσαμε μία σειρά Καινοτόμων και ιδιαίτερα Ποιοτικών προϊόντων όπως είναι το Oliviotic, με εκχύλισμα από τα φύλλα της ελιάς και δύο προϊόντα για το πεπτικό σύστημα με Μαστίχα Χίου, όπως σας έχω ήδη αναφέρει.
Το δεύτερο πλεονέκτημα, το οποίο επιτρέψτε μου να αποδώσω στην εταιρεία μας, είναι η δυνατότητα ανάπτυξης customized προϊόντων τα οποία προσφέρουν plug & play και beyond the products λύσεις σε προβλήματα υγείας. Επίσης, οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες International Marketing και το τμήμα Εγκριτικών/Ρυθμιστικών Υποθέσεων (Regulatory Affairs), που άπτονται των αναγκών κάθε χώρας, και σε όλα τα επίπεδα.
Γι’ αυτό και η ανταπόκριση που είχαμε ήταν ιδιαίτερα θετική, γεγονός που μας ενθαρρύνει ώστε να επεκταθούμε αναγάγοντας τις εξαγωγές ως τον τρίτο βασικό άξονα της στρατηγικής ανάπτυξής μας.